ÎNSCRIERE Azi student, mâine antreprenor!

pasul 1

Creare cont pe platforma Proiectului

După înscriere, revino pe această pagină pentru a te ajuta cu finalizarea inscrierii

• Identificare e-mail cu datele de logare (subiect: Membru grup țintă – date accesare cont)


• Accesare cont cu datele de logare din e-mail (link + user + parolă). La prima accesare va fi necesar să schimbați parola!


• Dacă vă apare și Configuration instance, terceți cifra 4.

• Din meniul aflat în stânga ecranului, la secțiunea Document Management, selectați „Completare formular GT si chestionar”. Completați informațiile din cele 3 pagini ale Formularului grup țintă, completați Scrisoarea de motivație, încărcați cele 3 documente obligatorii în pagina 3 a formularului:
◦ certificat de naștere,
◦ act de identitate
◦ adeverință de student pentru anul 2021-2022.


• Dați SEND (butonul verde). Puteți oricând salva prin apăsarea butonului SAVE, dar acest lucru nu înseamnă că înscrierea ajunge la noi, ci doar că ați salvat-o și o puteți accesa când doriți să reluați activitatea.


• După apăsarea butonului SEND, nu închideți! Aveți de completat și trimis un Chestionar – Consiliere de bază. Atenție! Doar după ce completați și trimiteți acest Chestionar înscrierea on-line ajunge la Echipa proiectului și poate fi verificată.


• Echipa proiectului verifică înscrierea on-line și vă transmite răspuns/e-mail.

Dacă aceasta a fost acceptată, veți primi un e-mail (subiect: Documente generate necesare pentru dosarul de înscriere din cadrul proiectului).

Vă logați iarăși în cont, din meniul aflat în stânga ecranului, la secțiunea Document Management, selectați „Completare formular GT si chestionar”. Completați răspunsurile la întrebările din cele 3 secțiuni ale Chestionarului după care aveți acces la dosarul de înscriere în format pdf: „Dosar de înscriere”.

Descărcați și listați dosarul.

Citiți cu atenție prima pagină. Semnați documentele din dosar conform instrucțiunilor de pe prima pagină:
·        Anexele: se semnează olograf (cu pixul) și se datează
·        Copiilor documentelor: se semnează olograf (cu pixul), se scrie „conform cu originalul” și se datează (Nu este necesară copie legalizată)

Trimiteți sau aduceți dosarul, împreună cu adeverința de student în original (se ia fizic de la facultate și se depune la dosar) la Registratura UBB. Adresa va fi pe ultima pagină din dosar.

Echipa proiectului verifică dosarul fizic și vă transmite răspuns/e-mail.

Lista studenților acceptați se publică pe site la finalul sesiunii.

TUTORIAL VIDEO ÎNSCRIERE

PAS CU PAS